MUKBANG WITH BROOKLYN FROST (I ASKED HER ABOUT D6) Woah Vicky

8 Qer 2020
81 060 Shikime

Business/Promo Inquiry's - woahvickybooking@gmail.com
Subscribe: bit.ly/WoahVickySub
Check out my TopVideos! bit.ly/WoahVickyTopVideos
Woah Vicky Official Website :
realwoahvicky.com/
Follow My Music:
WoahVicky.lnk.to/MusicID
Follow Woah Vicky Social On Media :
instagram.com/imwoahvicky/
twitter.com/RealWoahVicky
facebook.com/officialwoahvicky/
[Playlist Specific Hashtag] #WoahVicky

[MUKBANG WITH BROOKLYN FROST (I ASKED HER ABOUT D6) Woah Vicky]
[Video URL]
Woah Vicky
alworld.info

Komente
  • Are

    Bzks JsisososoBzks Jsisososo4 muaj më parë
  • ❤️❤️

    Etika RibssEtika Ribss4 muaj më parë
  • Idk but run me a plate 💁

    Stephanie EngleStephanie Engle4 muaj më parë
  • Vicky, talk to D6 directly about what you 2 are going to do. That way you and he are clear.

    Vincent HannahVincent Hannah4 muaj më parë
  • It always so hard to hear them talk in Brooklyn's room.

    Vincent HannahVincent Hannah4 muaj më parë
  • Can you make more videos with Brooklyn and Brooklyn can you make more videos on your channel

    Timmya BrownTimmya Brown4 muaj më parë
  • Brooklyn tell Vickie to close our mouth while she's eating cuz she eats like a horse

    tisha Brookstisha Brooks4 muaj më parë
  • She probably using for clout nvm I'm just saying stuff let me stop

    Sahara VaughnSahara Vaughn4 muaj më parë
  • y’all can’t be making video over there cause it’s always loud and we can’t even hear y’all wtf

    s’ Goldies’ Goldie4 muaj më parë
  • It’s all for entertainment guys it’s not real they don’t really care for each other in that way it’s just to keep the money coming so stop taking it to heart she’s asking questions to Brooklyn to make the video juicy

    Queen StarQueen Star4 muaj më parë
  • I’m so sorry fo da hate you always get you are literally my idol ilysmmmmm❤️

    Abigail WesterhouseAbigail Westerhouse4 muaj më parë
  • ( *I say this with no hate* ) But why do Vicky keep asking people about D6 , I mean yall knew eachother fa a cool minute now , and yall went on a date . shouldnt yall know everything by now , I mean espically since you call him your bae nd stuff .

    The Lifestyle of KaylaThe Lifestyle of Kayla4 muaj më parë
  • I love how mo be cooking something else just for Vicky since she don’t eat meat❤️

    Tiffany ZhengTiffany Zheng4 muaj më parë
  • Uu asking everyone about d6 find out for ur self🤦🏾‍♀️☠

    Janiah ShanksJaniah Shanks4 muaj më parë
  • Why she still asking people about him like talk to him already

    Shatoya ArmstrongShatoya Armstrong4 muaj më parë
  • Tell Brooklyn to post

    Krxs ROBLOXKrxs ROBLOX4 muaj më parë
  • yall not sisters no more

    Elissiana MickElissiana Mick4 muaj më parë
  • what happen to lil tay

    Elissiana MickElissiana Mick4 muaj më parë
  • I died when Brooklyn said ¨This is pork ? ¨

    Coco PuffsCoco Puffs4 muaj më parë
  • Vicky straight tortures Dynasty in the makeup tutorial video! No wonder Vicky turned off the comments for that video. That girl wasn’t feeling Vicky slapping make up on her, and Vicky tries to force her to talk multiple times. Leave that girl alone Vicky! This whole video is cringey and needs to be taken down! Watch it, and tell me I’m wrong!

    Grouper HooperGrouper Hooper4 muaj më parë
  • It was so loud

    Ebony XoEbony Xo4 muaj më parë
  • Is your sister looking for a boufriend your blood sister you did the make up on cause she finna add hell no cap

    quizzy clipsquizzy clips4 muaj më parë
  • LOL she said hold up... still? 😂

    Bianca SkinnerBianca Skinner4 muaj më parë
  • I wish the girl in the back who wearing the blue T-shirt I wish she doesn't wearing him cuz that t shirt the words of him means gay and proud GAP! for more advices pls give me like or good comment xox♡

    HiMO MHiMO M4 muaj më parë
  • Small ALworldr here I'd appreciate any support

    Its Shawty ShanIts Shawty Shan4 muaj më parë
  • Yk its really sad that she tried to sound black and actually started sounding black but forgot how to sound white

    Cpt- N3m0Cpt- N3m04 muaj më parë
  • do you get lift if you flutter your eyelashes really fast ?

    guess who?guess who?4 muaj më parë
  • Just pick d6 he look better he will treat your right I bet yall have kids and get married

    kwash120 robloxkwash120 roblox4 muaj më parë
    • Her and drock dont talk no more drock got a girl so vicky and d6 are a thing now. But they not official.

      Vicky & D6 EditsVicky & D6 Edits4 muaj më parë
  • 😁😁😁

    denilson Vescodenilson Vesco4 muaj më parë
  • Heyyy Princess

    geneece boonegeneece boone4 muaj më parë
  • I think Vicky looks like Miley Cyrus ... I'm in love beb 😍

    Zero SleepZero Sleep4 muaj më parë
  • Who should we listen too the boys talking down stairs or yall🤷🏾🤣

    it's tish Danielsit's tish Daniels4 muaj më parë
  • Finely dam a famous celebritie sister at frist it was the bother now the sister

    Nomiex32 ForeverNomiex32 Forever4 muaj më parë
  • oooo y’all see when Brooklyn said “they always on & off” Vicky looked at her fast asf & said “still” 😂😂😂😂😂😂!

    kimaria jadeekimaria jadee4 muaj më parë
  • I don’t think they will get serious d6 is talking too multiple females 💀😂 he reminds me of a bunch of niggas ik 💀💀

    Call MeCall Me4 muaj më parë
  • Vicky childish for bringing up Dior 😭😭 . Talking about some “they would be cute”

    Jayla MaeJayla Mae4 muaj më parë
  • Vicky always saying somebody “ got that drip on “ 💀😂

    Golden JayGolden Jay4 muaj më parë
  • Why can Donte and Vicky be together ❤️❤️☺️ love them cute couple also is it just me or who else love Brooklyn and delane

    Nevaeh BarryNevaeh Barry4 muaj më parë
  • You guys should do a double date 💕

    Karla MendozaKarla Mendoza4 muaj më parë
  • hello guy brazil

    denilson Vescodenilson Vesco4 muaj më parë
  • Sis really don’t Deserve y’all hate

    Damyah hDamyah h4 muaj më parë
  • Sis really don’t deserves the hate she get

    Damyah hDamyah h4 muaj më parë
  • Sis really don’t deserves the hate she get

    Damyah hDamyah h4 muaj më parë
  • Vicky love her some d6 and I love the intro I get icky Vicky peroid sis love it

    Ityogurl LaylayItyogurl Laylay4 muaj më parë
  • Let her be black none of you should care

    Isabella SpearsIsabella Spears4 muaj më parë
    • Thx for the like

      Isabella SpearsIsabella Spears4 muaj më parë
  • Tell Brooklyn to post more with dalane and tell her to dalane to post mote

    Jaylin and Jazmyn Washington’s AccountJaylin and Jazmyn Washington’s Account4 muaj më parë
    • I meant more

      Jaylin and Jazmyn Washington’s AccountJaylin and Jazmyn Washington’s Account4 muaj më parë
  • Too much noise

    Kelly-Ann HarrisKelly-Ann Harris4 muaj më parë
  • Who ever is reading this I hope you live a great life and be safe but if your my ex 🤷🏾‍♀️ ✌🏾

    Keboo TvKeboo Tv4 muaj më parë
  • No social distancing for this chicka !! Chicken has proved to be just as bad as pork ... 🙄👌🏼👌🏿

    Lisa VialpandoLisa Vialpando4 muaj më parë
  • Does anyone kno that intro song

    JalynCapalotJalynCapalot4 muaj më parë
  • Who else a big fan of Vicky like me😊❤❤

    Samirah FazilahmedSamirah Fazilahmed4 muaj më parë
  • Vicky eats like a 3 yr old. Quit smacking and close yo mouth, when you chew!

    Grouper HooperGrouper Hooper4 muaj më parë
  • Lmfao 1 million subscribers!? Americans y’all confused as who’s supposed to motivate you. How can a white girl speak more slang than a black girl. 😂 😂

    BKking6BKking64 muaj më parë
  • Obsessed

    xKaylax xxKaylax x4 muaj më parë
  • If Brooklyn don’t post omg dang it’s been a month what we on punishment or sump

    Vibe__OuttVibe__Outt4 muaj më parë
  • the yes @ the beginning so polite 💕

    bye asfbye asf4 muaj më parë
  • Hey

    KeIthon KelleyKeIthon Kelley4 muaj më parë
  • I love them and alll but at this point it’s a joke they not trying to be serious

    Elyse TVElyse TV4 muaj më parë
  • Its not a real vlog unless vicky says " you got that drip on"

    official willofficial will4 muaj më parë
  • Why vicky keep asking people about d6....

    Thatgirl ciciThatgirl cici4 muaj më parë
  • I love y’all ❤️

    Riri WhiteRiri White4 muaj më parë
  • i always like everyone video before watching lmfao

    Amiyah MouringAmiyah Mouring4 muaj më parë
  • Vickys a FINE-EYYY 🎶💙

    EdDIEEdDIE4 muaj më parë
  • Being territorial has nothing to do with being bipolar lmao 😂

    Misty PhillipsMisty Phillips4 muaj më parë
  • ngl, watching about how u fell off is low key satisfying

    kazuya-kunkazuya-kun4 muaj më parë
  • Do you support blm?

    EnvyEnvy4 muaj më parë
  • You can ship me. Her mom's is nice!!!

    Tye ZiggTye Zigg4 muaj më parë
  • Yeah be friends first.

    Tye ZiggTye Zigg4 muaj më parë
  • Vicky Sunday dinner is the groove!!!

    Tye ZiggTye Zigg4 muaj më parë
  • Most dudes like girls with bipolar, but I don't much. They fun though when you keeping em happy. Vick you can be my bipolar Chick anytime.

    Tye ZiggTye Zigg4 muaj më parë
  • That bipolar girl cute

    Tye ZiggTye Zigg4 muaj më parë
  • Don’t like Vicky no more thinking she can have two bf

    olamiposi iyunolamiposi iyun4 muaj më parë
  • Victoria Rose is Sexxy AF

    Amanda MarieAmanda Marie4 muaj më parë
  • chew with ya mouth closed 😂

    Floyd BezosFloyd Bezos4 muaj më parë
  • 💚💚💙

    The only Shara 0em•The only Shara 0em•4 muaj më parë
  • What's on that plate thu.. lol

    Christina VillafrancoChristina Villafranco4 muaj më parë
  • Lol I love vicky but how her accent thicker than most atl girls

    LilUzisVert2xLilUzisVert2x4 muaj më parë
  • I really like D6 and you together

    Paula CPaula C4 muaj më parë
  • All y’all dummies... IF HE WANTED HER HE WOULDVE MADE IT KNOWN BY NOW. Lmaoo wake up people! And Vicky.

    LuxeCieLuxeCie4 muaj më parë
    • First of all they start talking like only a month ago like damn...

      Blissful JourneyBlissful Journey4 muaj më parë
    • Y'all are dumbbb... how the hell u expect him to give his all when vicky herself is confused and don't knw who tf she wants?? Y'all want him out here looking like a clown😑

      so' realso' real4 muaj më parë
    • so facts he only showed affection in the beginning but hasn’t done anything in a while.

      Rukiya AwayleRukiya Awayle4 muaj më parë
    • he said he wanted her .. shut up - u sound jealous 💀

      Golden JayGolden Jay4 muaj më parë
    • That straight on facts

      Mackenzie PastranaMackenzie Pastrana4 muaj më parë
  • Over TEN damn videos about this man. You either ran out of ideas or lost your damn mind. Lmfaoo I definitely was enjoying your channel until recently with you feening over this man. WTF sit down and get some good content.

    LuxeCieLuxeCie4 muaj më parë
  • I LOVE YOUU AND HOW YOUU BE MAKING D6 AND YOUR FAMILY AND FRIEND'S MAD WITH ALL YOUR PRANK'S VIDEO'S TEAM WOAH VICKY 😍😘🤩😎😂🤣💯💯💯💯🤣❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤

    Kayltlin GrayKayltlin Gray4 muaj më parë
  • TEAM BROOKLYN FROST ALLDAY AND I LOVE YOUU SOO SOO MUCH 2 AND I LOVE ALL YOUR PRANK'S VIDEO'S AND ALL YOUR VLOGS VIDEO'S 2 BROOKLYN FROST 😍😘🤩😎😂🤣🤑💯💯💯💯💯💯💯❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤

    Kayltlin GrayKayltlin Gray4 muaj më parë
  • Vicky Going To Love Who She Going To Love Even If The Haters Hate But Get Together Already Damn

    Trevor MaxwellsyTrevor Maxwellsy4 muaj më parë
  • D6 needa ask her out already...! What is he waiting for? It’s been like forever‼️🥵

    Lee DiazLee Diaz4 muaj më parë
    • He said he was worried about Vicky's ex D'rock. But Vicky told him they were just friends...Watch the video when they make brownies at Monique's house. They talk in the kitchen.

      Vincent HannahVincent Hannah4 muaj më parë
    • trena smith the way you said it sounded dumb like idk why you even responding think your all that kid bye

      Mackenzie PastranaMackenzie Pastrana4 muaj më parë
    • ena not really

      Mackenzie PastranaMackenzie Pastrana4 muaj më parë
    • Vicky & D6 Edits he really don’t he like Dior more he sees her more then Vicky and Vicky is that good like Dior

      Mackenzie PastranaMackenzie Pastrana4 muaj më parë
    • trena smith first that false he might like Dior or he just don’t want her he got his own clout your tripping first

      Mackenzie PastranaMackenzie Pastrana4 muaj më parë
  • Vicky please relax the right person will come at the right time. ❤❤

    Sojourner KumaSojourner Kuma4 muaj më parë
  • All you need to do at this point is get with the boy because all this asking brooklyn about D6 ain’t gon change nothin.🙃

    Its JaneceIts Janece4 muaj më parë
    • Ashley Life probably because he don’t even talk to her like that he be actin weird.

      Its JaneceIts Janece4 muaj më parë
    • I don’t think he like her he just doing this for ALworld just like Miami the kid

      Ashley LifeAshley Life4 muaj më parë
  • That macaroni and cheese look so good🤦🏾‍♀️🥺🥺🥺🥺

    TheBlaxx AvatarTheBlaxx Avatar4 muaj më parë
    • Its pie🥺

      Aaliyah DouglasAaliyah Douglas4 muaj më parë
    • Monique Carrillo Sunday dinner

      Its justmeIts justme4 muaj më parë
  • Girl why are you always asking about d6 Just don’t be afraid to talk just talk ask him yourself

    A_g gang BabyA_g gang Baby4 muaj më parë
  • Do a video with D6

    Young moneyYoung money4 muaj më parë
  • doctor: “you have 10 minutes and 25 seconds left to live” me:

    brianna figueroabrianna figueroa4 muaj më parë
  • hey woah vicky

    Anisha NewsomAnisha Newsom4 muaj më parë
  • If you love Vicky give me some likew🤟🏾❤️🥰love from🇨🇩🇹🇿🇨🇩To🇺🇸🇺🇸🥶❤️🥵💍💍🔐

    Josephina PhinaJosephina Phina4 muaj më parë
  • Ms Vicky... its your favorite commenter😂... since you do comment back... can you imagine if you took the same amount of time you recorded lip smackin, hair waving... aaand eating... and did vids of you helping the community in times of despair. Smh so much potential.

    The White RickJamesThe White RickJames4 muaj më parë
  • Why do Delaney and d6 and Chicco and antiwon don't go no more to Sunday dinner?

    Keivina KovackKeivina Kovack4 muaj më parë
    • They was at a party for d6 graduation I think

      Yazmyn CartetYazmyn Cartet4 muaj më parë
  • U have been using D6 for clout

    Jaylaani tea timeJaylaani tea time4 muaj më parë
  • Still waiting for the intro song to drop💯

    Sammy EugoSammy Eugo4 muaj më parë
  • vickyy you so pretty and you really a baddie and keep your head up girll & be strong i love youuuuuuuuuuu i hope u read this and can u give me a shotout !

    Kamila FrancoPerezKamila FrancoPerez4 muaj më parë
  • Vicky love d6 donte she their is nothing wrong with that she love who she love 😀❤️😘👍🤗🤪😋🤩👸😂😃😜🤓🤣🌈😍💞😀

    Kristin SimpsonKristin Simpson4 muaj më parë
    • @Ednifer Virgile girl don't even start with that raggedy ass attitude she just asked a question.

      Pookie dookiePookie dookie4 muaj më parë
    • Ednifer Virgile keep looking

      Damyah hDamyah h4 muaj më parë
    • Ednifer Virgile right sometimes ppl be doing to much 💀

      ysham baby !ysham baby !4 muaj më parë
    • Girl no one said there was something wrong Pls 😒

      Ednifer VirgileEdnifer Virgile4 muaj më parë
    • Lmao why do you use so many emojis

      F A D E DF A D E D4 muaj më parë
  • They so pretty keep it up

    hxney beehxney bee4 muaj më parë
  • V6😍😍

    Vicky & D6 EditsVicky & D6 Edits4 muaj më parë
ALworld