I DROVE CRAZY AF IN FRONT OF TY THE GUY TO SEE HIS REACTION 😳😭😱| Woah Vicky

26 Mar 2020
88 239 Shikime

[Video Specific Description]
Subscribe: bit.ly/WoahVickySub
Check out my TopVideos! bit.ly/WoahVickyTopVideos
Woah Vicky Official Website :
realwoahvicky.com/
Follow My Music:
WoahVicky.lnk.to/MusicID

Follow Woah Vicky Social On Media :
instagram.com/imwoahvicky/
twitter.com/RealWoahVicky
facebook.com/officialwoahvicky/
[Playlist Specific Hashtag] #WoahVicky
About Woah Vicky:
Woah Vicky is North Atlanta’s new age trap queen. With millions of followers around the globe, she’s become the internet’s favorite personality, but her appeal doesn’t stop there. She’s a rapper, an entrepreneur and a reality star with other content on the way - podcasts, web series, etc. So keep an eye out for the most notorious sensation on the social media market; Woah Vicky is only going up!
[Video Title]
[Video URL]
Woah Vicky
alworld.info

Komente
  • Vicky you are so pretty and sweet

    Bee & LouBee & Lou4 muaj më parë
  • Wig glue? Lol😂😂😂😂

    North CarolinaNorth Carolina4 muaj më parë
  • The thing on the lip is a cold sore

    North CarolinaNorth Carolina4 muaj më parë
  • Bruh.... 🤣🤣🤣👏🏽

    THICK Isabella_ LGBTQTHICK Isabella_ LGBTQ4 muaj më parë
  • nobody else think this is dangerous and not funny

    bloodhoneykerribloodhoneykerri5 muaj më parë
  • 🤣!

    simply brisimply bri5 muaj më parë
  • mango madness is theee besttttttt flavorrrr of snappleeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Jaiden BaileyJaiden Bailey5 muaj më parë
  • the way he screamed “oh we not bouta start this” LMAOOOOOOO

    Princess PeachPrincess Peach6 muaj më parë
  • Vicky is crazy, she be seeing all the flaws on people lol and asking about them

    Ava BeeAva Bee6 muaj më parë
  • I laughed Soo hard the doggg tho😂😂😂❤️

    KTKT6 muaj më parë
  • You should drive more ppl around Vick💓💓💓💓💓💓💓💓💓

    TheBlaxx AvatarTheBlaxx Avatar6 muaj më parë
  • On the real hit me up I'll take that little dog and love him to death got time for him

    Allen PittmanAllen Pittman6 muaj më parë
  • 9:14 THAT IS ME DRIVING 🤣🤣🤣

    Nicole StyresNicole Styres6 muaj më parë
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Nicole StyresNicole Styres6 muaj më parë
  • Vicky got herpes 😭😂😂😂😂.

    Deisi EstradaDeisi Estrada6 muaj më parë
  • Trill will will be. Getting of of his social sites going soon he's working of his books to he finished two more he has to ginished

    Will JacksonWill Jackson6 muaj më parë
  • @penolalawson

    sadio Diabatesadio Diabate6 muaj më parë
  • Dang this prolly one of the funniest videos on ALworld 😭😭😂😂😩😩

    ShaniaShania6 muaj më parë
  • 😂😂😂😂😂

    Mikis CorreaMikis Correa6 muaj më parë
  • Can I have the dog

    Sienna PierreSienna Pierre6 muaj më parë
  • 😂😂this was funny😂😂 try to do these with some more of yo friends

    Arina PirtleArina Pirtle6 muaj më parë
  • “Come on big head we gon make sure you good “awwwww😭😭

    Shay ShayShay Shay6 muaj më parë
  • She said twice a year😂that’s herps

    DJ RANCHPOWDERDJ RANCHPOWDER6 muaj më parë
    • DJ RANCHPOWDER FORREAL😂💀

      Daiyonna ParksDaiyonna Parks6 muaj më parë
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ItskeianaimaniItskeianaimani6 muaj më parë
  • 10:07

    Just TyJust Ty6 muaj më parë
  • "oh shit u just discovered soome'than new" lol ya hella funny frs

    ItBePaloma East Side OaklandItBePaloma East Side Oakland6 muaj më parë
  • they would be a cute couple. they honestly got good vibes together.

    Alexandrea DvorakAlexandrea Dvorak6 muaj më parë
  • Man I love Vicky she clicks with everyone

    AshleyuhhhAshleyuhhh6 muaj më parë
  • Her voice crack 10:13

    Koseem SimmondsKoseem Simmonds6 muaj më parë
  • WOAH HERPES HAS ENTERED THE CHAT**

    JÄBÄRÏ !JÄBÄRÏ !6 muaj më parë
  • Who remember when everyone use to hate Vicky when she made the ricegum diss track now she in L.A chillin with ty, charc, Poudi, blou, and DDG

    gdrsgg gsdrgdgdggdrsgg gsdrgdgdg6 muaj më parë
    • I still hate rice gum

      THICK Isabella_ LGBTQTHICK Isabella_ LGBTQ4 muaj më parë
  • He got me rolling 😂😂😂😂

    A Picses ThangA Picses Thang6 muaj më parë
  • Please tell me your feeding that puppy. He so skinny

    k Suark Suar6 muaj më parë
  • yeah that’s cold herpes lol

    D GD G6 muaj më parë
  • couldn't stop laughing 😂

    alexis mccormickalexis mccormick6 muaj më parë
  • Get ABREVA Vicky Shit Help Ode🤞🏼

    Sturdy MikeSturdy Mike6 muaj më parë
  • 😂when u started screaming

    Natasha ParkerNatasha Parker6 muaj më parë
  • I wanna smoke w vicky 😂😭

    Carissa BellCarissa Bell6 muaj më parë
  • funniest shit i eva seen

    bbuildingmarchbbuildingmarch6 muaj më parë
  • LOOK AT THE WAY SHE DRINK IS OUTA POCKET AHAHAHA THATS WHY PEOPLE GOT THE VIRUS

    TheOnlyWodaTheOnlyWoda6 muaj më parë
  • Wats da song

    Queezy JacksonQueezy Jackson6 muaj më parë
  • why her annoying ass grew on me

    Lala PerezLala Perez6 muaj më parë
  • Woah Vicky put her hole mouth onnat juice

    Gshsb HshshGshsb Hshsh6 muaj më parë
  • Ty hecka funny

    Vette GVette G6 muaj më parë
  • The way she talk

    qt AzzAqt AzzA6 muaj më parë
  • vicky is honestly a beautiful girl and i dont see why ppl hate they prolly jelly but this vid had me deddddddd xD

    Aaron boodoosinghAaron boodoosingh6 muaj më parë
  • like i just cant with her voice, you dont talk that way stop doin so much be yourself

    annecia schlabachannecia schlabach6 muaj më parë
  • why do u drink like that 0:15

    JJ6 muaj më parë
  • Vicky: “I finna put this in sports mode “ no you not

    JAI VictoriaJAI Victoria6 muaj më parë
  • Lol good parking? You in front of a fire hydrant

    End Of Timez VideosEnd Of Timez Videos6 muaj më parë
  • Payback haha he was worried

    ELly CatELly Cat6 muaj më parë
  • Why does Vicky sound like she came from the hood more than a little white girl

    Doris HorneDoris Horne6 muaj më parë
    • LIES she grew up on the upper side . she didn't grow up in the fucking hood just from privelage yo! How she sound like that ..str8 PRACTICE ..she wanted to be, BLACK" so bad remember that she said she black 100 ..weirdo ha I ain't cute

      SUZYy BABYySUZYy BABYy6 muaj më parë
    • She grew up there.

      Reannaá BabyyReannaá Babyy6 muaj më parë
    • Because she's from the hood

      Josh clarkJosh clark6 muaj më parë
  • Ty is so funny😂😂😂

    Amandla MasisiAmandla Masisi7 muaj më parë
  • Funny couple

    alanzo garciaalanzo garcia7 muaj më parë
  • What song was that?

    Brittany Little AxeBrittany Little Axe7 muaj më parë
  • Damn I bought she was bad that herpes bump ruined everything.. 😯big AF

    rayvon carpenterrayvon carpenter7 muaj më parë
  • LMAOO my boy was stressing!!!

    CiasiaCiasia7 muaj më parë
  • Y’all friendship is the best funny roasting each other loving each other keeping it real egg each other to do things like ❤️❤️ y’all the best

    Keyro GKeyro G7 muaj më parë
  • 6:08🤣🤣🤣🤣🤣 in yo dream

    Keyro GKeyro G7 muaj më parë
  • LMAOOOOOO

    TalksWithTwaTalksWithTwa7 muaj më parë
  • Fuhc on yo lip tho

    sean Lsean L7 muaj më parë
  • White girl

    Mark HendersonMark Henderson7 muaj më parë
  • Wtf look at Vicky lip yall know well dats herpes😂😂😂😂

    KING BANKZKING BANKZ7 muaj më parë
    • 4 LYFE HA HA SHE IN DENIAL

      SUZYy BABYySUZYy BABYy6 muaj më parë
  • 🤣 I would've hopped out at the red light foh

    COMP 76 TVCOMP 76 TV7 muaj më parë
  • LMFAOOOOOOOOOOOOO

    Hailey Marie grandeHailey Marie grande7 muaj më parë
  • You talk to getto

    Ximena ReynaXimena Reyna7 muaj më parë
    • Too** GHETTO** LOLL

      SUZYy BABYySUZYy BABYy6 muaj më parë
  • Grilllla why u drink yo drank like that😂😂😂😂....i still love u doe❤❤❤

    Kenya WilliamsKenya Williams7 muaj më parë
  • Wwhhhheeennn? (Knowing danm well)

    Deborah JenningsDeborah Jennings7 muaj më parë
  • Da mn ty the guy hit too.

    Mike5Mike57 muaj më parë
  • yo vicky really roasting lmao she a good friend i wish i had a friend like that cause she funny

    Besties4L ForeverBesties4L Forever7 muaj më parë
  • Omgns lol I love you guys💗

    Donnie EaglinDonnie Eaglin7 muaj më parë
  • she got a herpes

    Desaray FranklinDesaray Franklin7 muaj më parë
  • I don’t wanna sound crazy but what’s that on your teeth .. it’s so cute and I want !

    Shaqavia CrayShaqavia Cray7 muaj më parë
    • Shaqavia Cray they diamond ingraved in her teeth my bitch has em they drill little holes n put em in but they be fallin out easy they like 200 each

      TheOnlyWodaTheOnlyWoda6 muaj më parë
  • I’m so fucking dead 😂😂😂

    A and JA and J7 muaj më parë
  • 😂 she said “why yo eyes so damn big? your eyes are two different shapes”😂💀. IM DEAD 😂😂

    Sarah Swangin .Sarah Swangin .7 muaj më parë
  • why he saying the n word so much lol 😂. I mean yeah he’s that cooler but like omg Vicky also said the N word & she white.😂😭 this is so fucking funny I swear lmao 😂

    Sarah Swangin .Sarah Swangin .7 muaj më parë
  • Hi Vicky ❤️

    Etika RibssEtika Ribss7 muaj më parë
  • You still think u black

    CrIsPy_Ku3hCrIsPy_Ku3h7 muaj më parë
  • Vicky I'm your fan your the best

    Jayanna ApacheJayanna Apache7 muaj më parë
  • Look at you now , dont never get no views bo subs and FREN woman to woman... YOU👏ARE👏NOT👏BLACK👏

    k1mch1 . ramenk1mch1 . ramen7 muaj më parë
  • It's herpes a virus

    Kim SauerKim Sauer7 muaj më parë
  • Herpes

    walter ballardwalter ballard7 muaj më parë
  • I like his personality 😂

    Kenny KenzzzKenny Kenzzz7 muaj më parë
    • I like Dr vibe together

      unknown misyunknown misy3 muaj më parë
  • 💥Ugly Grotesque THIS GIRL'S SOOO GROSSS...

    Lokstar MegatronixLokstar Megatronix7 muaj më parë
    • Lokstar Megatronix gtfo

      ryukryuk6 muaj më parë
  • That thing on your lip is herpes

    John C HolmesJohn C Holmes7 muaj më parë
  • Vicky doing pay back for the Drive 😂😂

    J MigdalJ Migdal7 muaj më parë
  • Vicky is the "only" white girl that I am giving permission to call and be called niqqa. Vicky is that sweet White Chocolate.

    Criminal LawCriminal Law7 muaj më parë
    • Stfu stupid

      Gaza KeanGaza Kean7 muaj më parë
  • He said you get yo drip from Miley Cyrus 😂😂😂😂

    Tyeisha HowardTyeisha Howard7 muaj më parë
  • 🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ItsmeTravi JItsmeTravi J7 muaj më parë
  • This girl

    ekrem ocalekrem ocal7 muaj më parë
  • You should be staying at home

    Emily LarkinEmily Larkin7 muaj më parë
  • Vicky pretty.....PERIODT!❤️❤️❤️❤️

    MaZarek CogdellMaZarek Cogdell7 muaj më parë
  • Ngl vicky looks pretty af

    _snowyaddison_ chxrlixaddison_snowyaddison_ chxrlixaddison7 muaj më parë
  • You gotta fake videos better than this...

    Snapchat irobertthomasSnapchat irobertthomas7 muaj më parë
  • Vicky is pretty hot for a black girl

    Georgie StarrGeorgie Starr7 muaj më parë
  • Cant seem to understand that false accent

    DandyCam - Finance UKDandyCam - Finance UK7 muaj më parë
  • She got herpes on ha lip 😭

    Amaris MasonAmaris Mason7 muaj më parë
  • Her parents failed.

    AnthonyAnthony7 muaj më parë
    • And something like her , she’s a person tf you needa get a life you ignorant asf move along

      Dacey GreggDacey Gregg7 muaj më parë
    • @Dacey Gregg Definitely not. More like, embarrassed for her. You look like her clone, so not surprised you'd defend something like her.

      AnthonyAnthony7 muaj më parë
    • Anthony Ricci 🤣🤣 big mad bro

      Dacey GreggDacey Gregg7 muaj më parë
  • I like how her Info page says she has millions of fans worldwide but only gets an average of around 100k veiws.

    Loan SharkLoan Shark7 muaj më parë
  • 😂

    S MS M7 muaj më parë
ALworld